✗ ┋ مَنّتُدُى ضٌمِنًى بٌعِيَوّنٌڳٌ ┋ ✗
اهلا ومرحبا بك فى ارض العزة .
أنت غير مسجل في منتديات ضمنى بعيونك
فضلا اضغط على التسجيل لتتمكن من المشاركة والتفاعل مع اسرتنا .
لمزيد من التفاصيل

lovernightsoflove@yahoo.com
اهلا ومرحبا بك فى ارض العزة .
أنت غير مسجل في منتديات ضمنى بعيونك
فضلا اضغط على التسجيل لتتمكن من المشاركة والتفاعل مع اسرتنا .
لمزيد من التفاصيل

lovernightsoflove@yahoo.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ليس كـل من تـحـبـه يـسـعــدگ ،، وليس گـل من تـگـرھـه يـحـزنـگ !! فالسگين رغـم نـعــومــة مـلـمـسـها...إلا ٱنـهـا تـجــرح ... والــدواء رغــم مــر مــذٱقــه...إلا ٱنہ يــشــفـيــك... .

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كيف اعترف لشخص بحبي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الجنرال
عضو
عضو
الجنرال

كيف اعترف لشخص بحبي Empty
مُساهمةموضوع: كيف اعترف لشخص بحبي   كيف اعترف لشخص بحبي I_icon_minitimeالخميس يونيو 21, 2012 4:36 am

أنا طالبة جامعية عندى 20سنة من أسرة محافظة جداااا أنا خجولة الى أبعد حد خاصة من الولاد عشان كدة عمرى ماتخيلت أنى ممكن أحب أبدا بس فجأة لقيت زميل لفت نظرى بأهتمامه بيا والغريب أنى أنا كمان حسيت أنى بهتم بيه وبدور عليه والأغرب أنى حسيت أنه بيوحشنى..! بس كل دة من غير كلام خالص وف يوم حسيت أنى تقريبا مبفكرش غير فيه وبدعيله بالخير وبموت من الفرحة لما بشوفه أو ألاقيه بيدور عليا فى وسط الناس بس بتكسف أوووووووي وبعدين فى يوم حسيت أن كدة عيب وغلط وبالصدفة كان عندنا ماء زمزم شربت ودعيت دعاء الأستخارة وقولت:”اللهم لو خير قربه ولو شر أبعدة”. وكان عندى محاضرة فى نفس اليوم فرحت الكلية وحضرت المحاضرة بس هو محضرش فتضايقت أوى بس وأنا نازلة من المحاضرة لأقيته ف وشى وعينى جت فعينه على قد مافرحت أوى على قد ما كنت حموت من كسوفى وفجأة………لأيته بيقولى:” لوسمحتى ياأنسة ممكن كلمة” فوقفت بس هو راح وقف فى مكان وشاورى أقف جانبه حسيت أنى حقع من طول ولأنى عمرى ماتكلمت مع ولد مكنش ينفع بالنسبالى غير أنى أجرى من قدامه وأنا مصدومة ومكسوفة
طبعا أحرجته أووووى وحطيته فى موقف وحش أوى . بس أنا مش بتكلم مع حد خالص وكذا مرة أحرج ناس يكلمونى بس أول مرة أحس بالندم المميت دة بس عشان حرجته . فات سنة وشهرين على اليوم دة وكل مرة أحساسى بالندم بيكبر وبموت من آلمى ….. نفسى يفهمنى ويقدر موقفى ويعرف أنى حاسة بمشعره وببادله نفس الشعور أعمل أيه أنا منهارة؟؟
Admin
admin
admin
Admin

تاريخ الميلاد : 09/02/1995

مُساهمةموضوع: رد: كيف اعترف لشخص بحبي   كيف اعترف لشخص بحبي I_icon_minitimeالخميس يونيو 21, 2012 1:05 pm

هاتى رقم تليفونك ورقم البيت وصورتين زوم الشغل بس يكونوا منظر

وتعالى وانا احللك المشكلة دى ههههههههه
https://domnybe3ionk.yoo7.com
faten2012
مشرفة القسم الاسلامى
مشرفة القسم الاسلامى
faten2012

مُساهمةموضوع: رد: كيف اعترف لشخص بحبي   كيف اعترف لشخص بحبي I_icon_minitimeالخميس يونيو 21, 2012 7:44 pm

نايسو رضا

كيف اعترف لشخص بحبي
صفحة 1 من اصل 1